sobota, 12 lipca 2014

Prolog

*Jennifer*
Jestem Jennifer i mam 18 lat. Nienawidzę swojego imienia. Jest brzydkie. Jestem miłośniczką zwierząt - posiadam psa rasy Owczarek Niemiecki, suczkę, która wabi się Abi. Interesuję się muzyką, śpiewem, tańcem, rysowaniem i sportem. Ostatnio polubiłam nawet piłkę nożną - a to wszystko przez brata... Tak, mam brata, który ma na imię Diego. Prawie codziennie chodzę z nim na treningi piłki nożnej, które trwają nawet kilka godzin, ale w sumie to nie wiem dlaczego z nim chodzę na te treningi. Chyba po prostu lubię patrzeć jak gra - jest bardzo dobry! Piłką nożną interesuje się już, gdy miał 6 lat, jednak dopiero teraz, gdy ma 15 lat, zdecydował się zapisać do jakiegoś tam klubu, którego nie znam nawet nazwy. No cóż, gdy byliśmy jeszcze mali, graliśmy w piłkę nożną na podwórku. Podobno byłam dobra na bramce. Haha, gdy sobie przypomnę te chwile... to sama nie wiem. Mój brat chce zostać piłkarzem, z całego serca życzę mu tego. Zastanawiam się cały czas, bo też chciałabym uprawiać jakiś sport. Mam dużo wolnego czasu, więc czemu nie? No dobra, tylko jaki? Oto jest pytanie!!! Wioślarstwo? Kajakarstwo? Siatkówka? Koszykówka? Nie wiem. Jeszcze się nad tym zastanowię. Dzisiaj właśnie idę na trening z Martiną - czasami idę tam właśnie z Martiną - z moją najlepszą przyjaciółką. Mówię na nią Tini. I to właśnie dzisiaj idę z nią no i rzecz jasna z Diego, bo przecież to on trenuje a nie my. My siedzimy sobie na trybunach, rozmawiamy, kibicujemy... Muszę iść zacząć się szykować!

---------------------------------

*Martina*
Nazywam się Martina i mam 17 lat. Dla przyjaciół Tini. Kocham zwierzęta. Mam pieska rasy Siberian Husky, który wabi się Azor. Interesuję się malowaniem, muzyką, fotografią. Uwielbiam czytać książki. Moją najlepszą przyjaciółką jest Jennifer, która ma brata Diego. Prawie codziennie chodzę z nimi na treningi piłki nożnej - brat Jenn, trenuje piłkę nożną. Ja z Jenn głównie to siedzimy sobie na trybunach i oczywiście kibicujemy.

 ---------------------------------

*Diego*
Diego. Tak, tak mam na imię. Mam 15 lat. Interesuję się chyba tylko piłką nożną. Tak, piłka nożna to całe moje życie. Codziennie chodzę na treningi z Jenn (moją siostrą) i jej przyjaciółką Martiną (Tini). Jestem napastnikiem. Ponoć jestem bardzo dobry. Codziennie słyszę pochwały - na przykład: "Diego, wspaniale! Kiedyś będziesz bardzo dobrym piłkarzem!". To mnie bardziej motywuje. Dzisiaj mam trening. Muszę iść zacząć się szykować, bo inaczej się spóźnimy! A w sumie to tylko ja, bo Jenn i Tini nie trenują piłki nożnej, a szkoda, bo jak czasami gramy na podwórku to uważam, że są świetne, ale one temu zaprzeczają. No cóż! Idę się szykować!

---------------------------------

*Neymar*
Mam na imię Neymar i mam 18 lat. Kocham zwierzęta - mam psa rasy Owczarek Niemiecki, który wabi się Alex. Interesuję się głównie piłką nożną, ale również interesuję się muzyką, śpiewem, tańcem, czasami coś narysuję. Kocham sport, szczególnie piłkę nożną. Piłka nożna to całe moje życie. Nigdy nie znudzi mi się ten piękny sport! Jestem napastnikiem. Codziennie słyszę pochwały, co mnie cieszy i bardziej motywuje. Dzisiaj nasza drużyna zostaje przeniesiona do jakiegoś klubu. Bardzo się cieszę - będą nowe wyzwania, nowe doświadczenia. Dzisiaj gramy z drużyną, która ma 15-18 lat. Ponoć będziemy bardzo często grać, ćwiczyć, trenować z tą drużyną. Muszę już wyjść z domu, bo inaczej się spóźnię!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A oto prolog. ;3
Mam nadzieję, że się podoba. ;)
A tak w ogóle to cześć. :D
Od dzisiaj będę pisała na tym blogu opowiadania o Neymarze... ;) Ale oczywiście też będą inni bohaterowie.
Tak, kocham Neymara. ♥♥♥
Bardzo proszę o komentarze. :)

6 komentarzy:

  1. Podoba mi się <3
    Neymar jest moim drugim ulubionym piłkarzem dlatego będe czytać <3
    A po drugie kocham jak piszesz <333
    Czekam na rozdział pierwszy :***
    Obserwuje <3
    Gabson <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. :)
      Rozdział pierwszy mam już prawie napisany. :)
      Dziękuję, że mnie obserwujesz. <3

      Usuń
  2. Super prolog!
    Neymar jest moim ulubionym piłkarzem po Messim!
    Biedny Neymar! Słyszałaś o jego kontuzji podczas meczu Brazil vs. Columb?!
    Ok! Odbija mi od pianek!
    Ps. Kiedy 1?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, słyszałam. Nawet widziałam to jak oglądałam ten mecz. :/
      Już jest 1 rozdział ;)

      Usuń
  3. Fajnie że wszyscy kochają zwierzęta. Już mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon by
InginiaXoXo