niedziela, 16 listopada 2014

Rozdział 33

*4 lata później*

*Jennifer*
         Już od czterech lat mieszkam w Hiszpanii, a dokładniej to w Barcelonie. Jest tu pięknie! Nic dodać, nic ująć. Mieszkam sama, rodzice i brat mieszkają niedaleko, więc widujemy się prawie codziennie. Z Martiną widuję się rzadko, ale się z nią widuję. Prawie codziennie rozmawiamy przez telefon. Niestety nie jest już z Oscarem. Rozstali się już trzy lata temu. Z jakiego powodu? Gdy Oscar poleciał na wakacje, bodajże do Portugalii, znalazł sobie inną dziewczynę. Byłam bardzo na niego zła.
        Rodzice są bardzo zadowoleni z pracy, którą tutaj dostali.
        Mój brat jest dobrym piłkarzem, z czego się bardzo cieszę. Wiedziałam od samego początku, że piłka nożna, to sport idealny dla niego.
        Jeśli chodzi o Neymara? Jeśli chodzi o Neymara to stał się sławnym piłkarzem, reprezentant Brazylii, piłkarz FC Barcelony (tak na marginesie: FC Barcelona to mój ulubiony klub). Davi Lucca - to jego syn. Mieszka w Hiszpanii, w Barcelonie - nie ucieszyłam się na tę wiadomość, ale co miałam zrobić? Nigdy nie próbowałam go odnaleźć. Nie zmienił się zbytnio, ale jednak trochę tak - jeśli chodzi o wygląd, a jeśli o charakter - to nie wiem czy jest tym Neymarem, którego kochałam... Nie kontaktowałam się w ogóle z nim. Miał tyle dziewczyn, że pewnie nawet zapomniał, że ze mną chodził. Kilka razy pisali o mnie w gazetach, z czego się nie ucieszyłam, tylko byłam wkurzona. To przeszłość. Było, minęło. Odpukać jeszcze na niego ani razu nie wpadłam. I całe szczęście. Nawet by pewnie mnie nie poznał. Aktualnie, z tego co mówią w telewizji, jest w szczęśliwym związku z jakąś modelką.
         Kilka razy myślałam nad tym, żeby go odnaleźć... Ale powstrzymywałam się, bo wiedziałam, że on ma mnie gdzieś.
         Ale mimo tego, co mi zrobił, ja go wciąż kocham...



*Neymar*
          Już od roku mieszkam w Hiszpanii, w Barcelonie. Ciężko mi było wyprowadzić się z Brazylii, ale musiałem.
          Neymar da Silva Santos Junior to właśnie ja. Jestem sławnym piłkarzem. Gram jako reprezentant Brazylii i gram w klubie FC Barcelona. To było moim marzeniem - gra u boku najlepszego piłkarza - Messiego.
         Mam syna. Davi Lucca. Mieszkam sam, rodzice i siostra mieszkają całkiem niedaleko. Bardzo dużo im zawdzięczam,  gdyż wspierają mnie w trudnych chwilach.
          Aktualnie jestem w związku z Jessicą. Ostatnio nam się nie układa. Przed kamerami musimy grać szczęśliwą i kochającą się parę. A tak nie jest. Ja nawet jej chyba nie kocham. Miałem już dużo dziewczyn, ale w sumie to żadnej nie kochałem. Byłem z nimi, by zapomnieć o Jennifer. Dopiero teraz zdałem sobie z tego sprawę. O Jennifer często myślałem. Często mi się też śniła. Bardzo mi jej brakowało. Wiem, że ona mieszka tutaj, w Barcelonie. Chciałem nawet ją odnaleźć... Bardzo żałowałem, że wtedy jej nie wytłumaczyłem o co chodziło. Ja ją nadal kocham! Jednak pewnie teraz ma męża, z którym jest szczęśliwa, a o mnie już pewnie zapomniała...

---------
Przepraszam, że długo nic nie dodawałam, ale nie miałam czasu.
Bardzo proszę o komentarze :)

12 komentarzy:

  1. Fajnie :) Zbliża się koniec ? To bardzo przypomina epilog :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ty chcesz już skończyć to opowiadanie, a tym samym moje życie? Mam nadzieję że nie bo nie chcę jeszcze umierać. Mam też nadzieję że jeszcze nie zbliżamy się do końca. Ja naprawdę nie wiem co zrobię ze swoim życiem jeśli skończysz to opowiadanie. Nawet nie myśl o zakończeniu. Nie możesz mi tego zrobić. Nie możesz!
    Świetny rozdział, mam nadzieję że kolejny dodasz niedługo i że nie będzie on epilogiem. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D
      Dziękuję <3
      Do końca jeszcze daleko xd

      Usuń
    2. Uff... to dobrze. Tak trochę odnoszę wrażenie że to jakby początek drugiej części. I że teraz będzie ich historia w Barcelonie. I mam nadzieję że zostało minimum 50 rozdziałów do końca. :)

      Usuń
    3. Tak, teraz będzie ich historia w Barcelonie. :)
      No tak około, może nawet więcej. :)

      Usuń
    4. Jaka ulga. Dziękuję że utrzymujesz mnie przy życiu. Kocham Cię <3

      Usuń
    5. Hahaha, nie ma za co. :D

      Jak chcesz to możemy sobie pogadać na gg. :)

      Usuń
    6. Specjalnie dla ciebie założyłam sobie gg :D

      Usuń
  3. Uwielbiam ! <3
    Czekam na następny ;3
    Dużo weny życzę :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rozdział *-* Mam nadzieje że niedługo pojawi sie następny ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńko ^^ Czekam na kolejny, mam nadzieję, że niedługo się pojawi :D Jestem strasznie ciekawa, co ty tam wymyślisz :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon by
InginiaXoXo