sobota, 3 października 2015

Hmm...

Cześć Wszystkim!
Cóż - wiem, wiem.
Przepraszam!
Jak widać - zmieniłam wygląd, więc trochę się zmieniło xd
Chciałabym Wam coś powiedzieć:
Leżałam sobie i myślałam nad opowiadaniem.
I ni stąd, ni zowąd do głowy wpadł mi pomysł na nowe opowiadanie!
Oczywiście o Neymarze.
Jednak... Wiem, wiem - znowu pewnie pomyślicie "Kolejna zmiana opowiadania?".
Otóż... Nie wiem. To wszystko zależy od Was!
Mam bardzo dużo pomysłów na to opowiadanie i mam taką wenę, że szok :D
Ale jak już wcześniej wspomniałam - to wszystko zależy od Was.
Chcecie nowe opowiadanie i prolog tego opowiadania dziś? A może nawet i 1 rozdział?
Napiszcie w komentarzu swoją opinię <3

5 komentarzy:

  1. myślę że to dobry pomysł xd napisz prolog i rodział proszeeee ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie równie dobrze może zostać to opowiadanie, jak i może być nowe xD obojętnie :P ale żeby wygląd został i najlepiej TEN blog! *.* <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli masz tak wielką wenę na następny to ok :*

    OdpowiedzUsuń

Szablon by
InginiaXoXo