czwartek, 19 lutego 2015

Liebster Blog Award

Hej :)
Dostałam dwie nominację do Liebster Blog Award, za co bardzo dziękuję. :)

#1
Bardzo dziękuję za nominację od Mrs. Szczęsna z bloga:
http://football-life-and-love.blogspot.com

Pytania:
1. Lubisz konie ?
Odpowiedź: Tak, lubię.
 2. Lubisz Harrego Pottera ?
Odpowiedź: Tak.
3. Jakiej muzyki słuchasz ?
Odpowiedź: Hm, mój gust muzyczny jest bardzo wymieszany. Słucham takich piosenek, które po prostu wpadną mi w ucho. ;)
4. W jakim woj. mieszkasz ?
Odpowiedź: Nie powiem. :P
5. Co myślisz o 1D ?
Odpowiedź: Bardzo ich lubię. Kiedyś byłam ich wielką fanką, jednak teraz bardzo rzadko słucham ich piosenek.
6. Uprawiasz jakiś sport ?
Odpowiedź: Nie, ale będę - piłkę ręczną.
7. Masz jakieś nawyki ?
Odpowiedź: Myślę, że tak.
8. Lato vs. Zima ?
Odpowiedź: Oczywiście, że lato!
9. Pies vs. kot ?
Odpowiedź: Pies.
10. Słyszałaś o 12-letnim raperze - MattyBRaps ?
Odpowiedź: Może.
11. Kto według ciebie jest lepszym bramkarzem - Szczęsny vs. Boruc ?
Odpowiedź: Szczęsny. <3


#2
Bardzo dziękuję za nominację od Kath T. z bloga:
http://fanfiction-one-shots.blogspot.com

Pytania:
1. Czym się interesujesz?
Odpowiedź: Fotografią, sportem.
2. Piłka nożna vs. Siatkówka?
Odpowiedź: Piłka nożna.
3. Co wolisz: Cola czy pepsi?
Odpowiedź: Pepsi.
4. Ulubione męskie imie?
Odpowiedź: Hm, nie mam takiego. :)
5. Jak ma na imię twoje zwierze (jeśli je masz)?
Odpowiedź: Nie powiem. :D
6. Czy kiedykolwiek byłaś/byłeś na jakimś meczu?
Odpowiedź: Byłam.
7. Jak zaczęła się twoja przygoda z Bloggerem? I dlaczego wybrał*ś właśnie Bloggera?
Odpowiedź: To było dawno, dawno temu. :D Postanowiłam, że zacznę pisać opowiadanie, a raczej, że spróbuję napisać opowiadanie. Dlaczego wybrałam akurat Bloggera? Moim zdaniem jest najlepszy. :)
8. Facebook vs. Ask.fm
Odpowiedź: Facebook.
9. Kto według Ciebie jest lepszy: Cristiano Ronaldo vs. Lionel Messi?
Odpowiedź: Moim zdaniem lepszy jest Messi.
10. Jaki kolor pokoju chciałbyś/chciałabyś mieć?
Odpowiedź: Zielony połączony z żółtym.
11. Masz rodzeństwo?
Odpowiedź: Tak.


Jeszcze raz bardzo, ale to bardzo dziękuję za te dwie nominacje. Jeśli ominęłam czyjąś nominację to bardzo przepraszam i proszę o upomnienie w postaci komentarza pod tą notką. :)

Co do rozdziału - to mam pomysły nawet na kolejne rozdziały, ale problem polega na tym, że nie mogę tego jakoś przelać na papier, jak to się mówi. :/

2 komentarze:

Szablon by
InginiaXoXo