piątek, 13 lutego 2015

:)

Hej :*
Przepraszam, przepraszam, przepraszam!
Bardzo przepraszam!
Przepraszam, że tak długo nie dodaję rozdziału, ale miałam szkołe (teraz mam ferie, więc postaram się dodawać rozdziały tak często jak tylko się da), nauke i życie prywatne, więc nie miałam nawet kiedy napisać rozdziału... Coś tam mam napisane, ale to takie beznadziejne, że aż wstyd mi to wstawiać, a poza tym musiałabym dokończyć ten rozdział... Być może dodam dzisiaj, ale nie wiem... Czy w razie czego, rozdział może być krótki?

Przepraszam również za to, że nie komentuję Waszych wpisów, ale wiedzcie, że czytam Wasze boskie opowiadania! Postaram się komentować. :)

I teraz pytanie: czy pisać krótkie rozdziały, ale dodawać częściej czy pisać długie rozdziały, ale dodawać rzadziej?

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Możesz dodawać rozdziały o średniej długość ale na przykład co 2-4.Bardzo lubię twoje opowiadanie i chciała bym żebyś je kontynuowała a posty były dłuższe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też dziś mi się zaczęły ferie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się kończą :(

    OdpowiedzUsuń

Szablon by
InginiaXoXo