poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Mecz :)

Hej, hej <3 :)
Oglądacie meczyk ??? :)
FC Barcelona vs. Club Leon
Kto wygra ???
Oczywiście, że FC Barcelona! :)
Aktualnie jest 2:0 !
Tak trzymać, chłopaki !!
Jest Neymar !! Mój przyszły mąż <3
Jeden gol strzelony przez Messiego, a drugi przez Neymara. 
A trzeci chcę! I jeszcze potem czwarty... I tak dalej !! :P
Miłego oglądania ;)

AKTUALIZACJA 1 :D
Neymar strzelił !!! <3
3:0 !!!

AKTUALIZACJA 2
4:0

AKTUALIZACJA 3
5:0

AKTUALIZACJA 4
6:0

 No i proszę :) FC Barcelona wygrała <3 Ha !! Brawo, chłopaki! Super dziś graliście! A szczególnie Ty, mój słodziaku - Neymar <3

1 komentarz:

  1. Ja oglądałam i jestem zadowolona drugiej polowy nie ogladalam bo po primo nie gral neymar po drugie nie gral Bartra po trzecie nie moglam ale w telefonie miałam wszystkie wiadomosci ;) ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon by
InginiaXoXo