piątek, 26 grudnia 2014

Rozdział 50

Chłopak zaczął iść w naszą stronę. Poczułam dłonie Neymara na mojej talii, które zaciskał w pięści. Był spięty i to bardzo, ja również. Bałam się co Cesc tym razem wymyślił. Powoli zaczynałam mieć dość tego wyjazdu, właśnie z powodu tego piłkarza jak i jego "przyjaciółki". Chciałam jak najszybciej wracać już do swojego domu. Od samego początku, gdy dowiedziałam się, że Cesc i Jessica z nami jadą, wiedziałam, że będą kłopoty. I były - same kłopoty.
- Hej. - uśmiechnął się szeroko. Nie miałam zamiaru się z nim witać, jak gdyby nigdy nic się nie stało. Piłkarz siedzący koło mnie, którego trzymałam za rękę również nic nie powiedział. Cały czas wpatrywał się bacznie w chłopaka. - Wiem, że wszystko spieprzyłem... Naszą przyjaźń, Neymar, was, ciebie i Jenn, ale ja naprawdę żałuję... Bardzo was przepraszam. - powiedział, a w jego głosie wyczułam, że nie mówił tego szczerze. Sama już nie wiedziałam co mam myśleć. Widziałam, że on w ogóle się tym nie przejął, że prawie rozwalił związek swojego przyjaciela.
Spojrzałam na mojego chłopaka, który z nerwów "rysował" na piasku jakieś rysunki. Lekko go szturchnęłam, a on spojrzał w moją stronę. W jego oczach było widać  zakłopotanie i zaniepokojenie. Zupełnie nie wiedziałam co mam powiedzieć. Widziałam po piłkarzu, który siedział koło mnie, że nie chce rozmawiać z nim, ja sama tego nie chciałam, ale wypadało by coś powiedzieć. Nie wiedziałam jednak, czy powinnam odezwać się pierwsza czy poczekać, aż Ney zdecyduje się odezwać pierwszy.
- Możesz stąd iść? - zapytał Neymar, który posłał piłkarzowi spojrzenie, które wyrażało "niemile widziany".
- Mogę, ale nie chcę. - odparł Cesc. - Musimy pogadać. - oznajmił poważnie.
- Nie, nie musimy. - warknął Ney. - Idź stąd. - ponowił próbę.
- Porozmawiamy? - zwrócił się do mnie.
Ja tylko wzruszyłam ramionami i wpatrywałam się w Neymara, który ledwo zauważalnie kiwnął głową.
- Czego chcesz? - spytał Neymar.
- Rozmowy. Chcę porozmawiać. - wyjaśnił.
- Ale ja nie chcę. - warknął. - A ty, kochanie? - zapytał mnie.
Ponownie wzruszyłam ramionami.
- Możesz iść?! - krzyknął Ney, podniósł się i ruszył śmiałym krokiem w stronę Cesca, który stał oparty o jakieś drzewo. Natychmiast zerwałam się z miejsca i podbiegłam do piłkarzy. Złapałam Neymara za ramię i zaczęłam go odciągać od chłopaka. Było ciężko, ale w końcu się jakoś mi udało. Pogłaskałam Neymara po policzku i szepnęłam:
- Spokojnie, ja się tym zajmę. - powiedziałam, zwracając się do mojego chłopaka. - Mógłbyś już iść? - zapytałam piłkarza, który stał niedaleko nas.
- Niech wam będzie, ale następnym razem porozmawiamy! - powiedział i zaczął iść w stronę prawdopodobnie naszego obozowiska.
Zostałam z Neymarem "sam na sam". I całe szczęście, bo nie wiem jakby to się dalej potoczyło, ale wkrótce przecież będzie trzeba z nim porozmawiać...

---------------
Rozdział byłby już wczoraj, ale to wszystko przez książkę "Neymar o sobie", która mnie wciągnęła :D Jeszcze nie przeczytałam jej całej, ale jest świetna <3
Co do rozdziału to mam nadzieję, że Wam się podoba. :)
Kiedy następny? Tego nie wiem. :)

19 komentarzy:

  1. Bardzo fajny! Nie wiem po co to mówię, bo przecież o tym wiesz, ale... czekam na kolejny! xD To zdjęcie taaakie słodkie... tfu... on jest słodki :D ten uśmiech *~*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnyy ;3 a
    Czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie można kupić tą książkę? :33

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz tą książkę? Zazdroo !! A co do rozdziału to jest boski :D myślałam że Ney będzie bardziej narwany xd ale zachował zimną krew 💕 :) czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mam :D
      Dziękuję. No w tym rozdziale zachował już zimną krew, ale w następnym to już nie xd

      Usuń
  5. Super :) Zapraszam do mnie, na piąty rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :) Zostałaś nominowana do Liebster Award przeze mnie. Więcej informacji pod tym linkiem --> http://hearts-are-breakable.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award.html
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :) Zostałaś nominowana do Liebster Award przeze mnie. Więcej informacji pod tym linkiem --> http://neymaarmylife.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award_27.html :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha też mam tą książke <3 Wciągajaca xd Rozdział super do nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę się doczekać następnego rozdziału i mam nadzieję,że pojawi się już wkrótce :D
    A przy okazji się wypromuję xD
    Zapraszam ----------> http://zboiskawziete.blogspot.com/ Opowiadania o Neymarze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Będę czytać Twoje opowiadanie <3

      Usuń

Szablon by
InginiaXoXo